
El alcalde Abel Caballero asistió esta mañana a la inauguración del curso escolar en el CEIP Celso Emilio Ferreiro, donde puso en valor las recientes obras realizadas en el centro. Los trabajos, financiados por el Concello de Vigo con un presupuesto cercano a 600.000 euros, incluyeron la sustitución completa de la cubierta, el techo y parte del revestimiento exterior.
“Fixemos unha intervención fundamental, cambiando a cuberta, o muro exterior e o revestimento. Agora o edificio está totalmente diferente e en condicións de seguridade para os nenos e nenas”, señaló Caballero durante el acto.
El regidor recordó que el colegio arrastraba “un defecto estrutural gravísimo, cun risco real de desprendementos mentres o alumnado asistía ás clases”, y criticó que “a Xunta de Galicia se negase a arranxalo, a pesar da obriga que ten en materia educativa”.
Finalmente, destacó el esfuerzo del profesorado y el compromiso municipal con la educación pública en Vigo, asegurando que se destinan “millóns e millóns de euros á educación pública en Vigo”.






